Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hra se slovy a imaginací je kouzelná. V překladu E.A.Saudka - Markucio -

(snad daktyl).

."Stará víla,

 porodní bába elfů. Přijíždí,

nic větší nežli na ukazováčku

půlmistrově ten malý kamínek,

tažena šestispřežím bujných mžitků,

a cválá spáčům vzhůru po nose

V té nádheře si pádí noc co noc

hlavami milenců - ti hned sní o lásce..."

0 0
možnosti
Foto

A střízlivý Martin Hilský (tamtéž - Julie a Romeo)

..."Tak noc co noc Mab rozváží všem sny -

milencům zdá se hned jen samá láska,

rty dam by ve snu zlíbaly i tmu,..."

0 0
možnosti
Foto

Tak to mám za to, že jsem zvědavá. Dnešní nóna mi udělala v práci i v hlavě pěknou paseku! Ale musím teda říct, že se mi to líbí a zdá se, že jsem objevila nové blogerské vody. ;-)

0 0
možnosti

Skvělé! Líbí se mi to pojetí, mistře!:-)

1 0
možnosti
Foto

A pak že to nejde, Shaano. (spondej)

Líným ránem brouzdám jíním, / láskou zmámen touhou šílím,

mířím k jívám zmítán vášní,

váhám; vzkřísím pouhou básní,

sbírkou písní, vážnou lící / lásku v dívce dřímající?

Žízní strádám, chátrám stářím, / spílám stínům skoupých tváří,

prázdným slůvkům dráhy křížím,

kvílím v přítmí hříšných mříží,

Léthé dávám hloupým zprávám, / s vírou, láskou spávám, vstávám.

4 0
možnosti
Foto

Hezký!

V časomíře to ještě jde. A teď sylabotoniku...!

0 0
možnosti
Foto

R^ Trocha teorie nikoho nezabije, ale praxe je praxe, tu neokecáš! :-)

1 0
možnosti
Foto

Nějakou praxi mám, tak teď dělám machry ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS