Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) Tímto blogem jste několikanásobně zvýšil své sympatie.;-D (pokud to ještě jde)R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji uctivě, jsem rád, že se článek v té záplavě všeho negativního líbil ;-D

2 0
možnosti
RE

,,irské dívčí jméno." Tak sis dal mašličku do vlasů a bylo vymalováno!!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Prima. Film také výtečný.

PS: přezdívky jsou mrchy a tak dlouho si hledají vhodnou oběť, až si ji najdou Neminuly mě také. Jedna byla tak zažraná, že mě jí oslovovali blízcí i příbuzní. Pak jsem ji používal jako prostřední iniciálu. V muzikantských kruzích mě ocejchovali na Gándího, a z IT důvodů jsem si vynašel nick PeTaX, který se zažil také.

1 0
možnosti
Foto

Gándhí jsem byl taky :)

Díky za připomenutí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak už víme, odkud se berou přezdívky. Ale odkud se berou přezchlapci?

8 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)