Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Zapoměl jste napsat , že detvy staly až  1kč. [>-]

2 0
možnosti
Foto

A 1,10 tuším Bystrice. ;-)

0 0
možnosti

no já tedy zblbla až v 18 letech! Můžou za to "Petry" od spolužačky Katky, která kouří snad od narození ;-D volně jsem přešla na modrá LM, přes zlatý MAllbora a když byla finanční krize, holt mi musely stačit Startky bez filtru :-/ Pak jsem zblbla podruhý - zamilovala jsem se a přešla volně k....ekologii ;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Proč já se blbec nezamiloval a nepřešel k ekologii? ;-D

0 0
možnosti
Foto

připomněl jste mi mládí. Ještě Globusky, Džunky. My zase obešli pár chat, sesbírali vyhozené zálohované láhve a mlází hulili. Vykouřil jsem za sebou několik Globusek a udělalo se mi tak blbě, že jsem to už díkybohu nezopakoval. K Detvám. Když jsem sloužil na vojně jako dozorčí v parku, tak můj pomocník ze Slovenska si tam přinesl 20 krabiček Detvy. Stačil je během 24 hodin vykouřit. Párkrát potáhnul a bylo po ní.

1 0
možnosti
Foto

To byl drsňák, já za čtyřiadvacetihodinovou službu stihl maximálně stovku Detev. (Deset krabiček);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)