Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje rodiče kouřili bulharské BT. Jako děti jsme si občas jednu půjčily. To byl hnus, fuj.:-)

0 0
možnosti
Foto

krusi to to letí...kouřil jsem všechny:-(:-)

0 0
možnosti

Já jsem dostával tvrdé Sparty od ,,babiček", u kterých jsem opravoval WC a vodu a měnil je v krámě za pomeranče a šunku:-) viz zde: http://enders.blog.idnes.cz/c/398381/Vymenny-obchod-nebo-zivot-pod-siti.html

1 0
možnosti
Foto

Já začala kouřit až jako úča, protože s kolegyněmi, které kouřily, byla největší sranda. Nejdřív jen o velké přestávce, postupně se přidaly večery, pak i odpoledne - než skončil školní rok, byla z toho závislost. Tehdá to byly Petry ;-)

2 0
možnosti

R^Karma!

Já jsem se naučila kouřit na školním výletu, cca 16let. Nejdůležitější bylo říct větu: "Správný kuřák musí říci deset slov, než vypustí kouř z úst!" (předložka se nepočítá ;-))... kouřit jsem přestala, když jsem čekala druhé dítě, dnes 27leté, a už nikdy nezačala.:-)

3 0
možnosti
Foto

Závist, škoda, že jsem nebyl nikdy těhotnej ;-D;-D

1 0
možnosti

J33i39r96i 70K57u78c35e52r90a

22. 12. 2014 19:17

jsem už jen požitkový kuřák, ale dodnes žiju s tím, že nad STARTKY nic nebylo, není a nebude, to byla lahůdka...;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to celé podepisuji. R^

S malým rozdílem. Já začal už kolem devátého roku a první cigareta byl nedopalek kdovíčeho, sebraný na plochodrážním stadiónu Markéta v Pze.

2 0
možnosti

Nezapomenutelné cigára LIGEROS !! To bylo pokouřeníčko.

Doufám, že se po uvolnění vzrahů mezi USA a Kubou  najde nějaký podnikavec a po mnoha letech se tato nedostižná cigára objeví na našem trhu. Pravda, už asi nebudou k mání za 4,- Kčs.  ale tak za 80,- Kč. !!!:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ligeros byly skvělé, pak tu byly k dostání za stejnou cenu Partagas s filtrem, ty mi ale smrděly. :-)

5 0
možnosti
Foto

R^ Hustý8-oMusel sem si zapálit;-) Naposled si zakouřím v krematoriu a pak se na to asi už vykašlu. I když...Chrli, chrli...;-(:-)

4 0
možnosti
Foto

Já se pořád snažím s tím praštit a pořád nic ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS