Diskuse

Imagine

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se to líbí. (I když pan Coufal má přesné připomínky).

Zkusil jsem to jen přebroukat. A díky za práci! ;-)

1 0
možnosti
TC

No, zajímavý pokus, ale máte tam občas docela vážné textařské chyby (krátká slabika na dlouhou notu, druhá slabika na těžkou dobu...).

Např.: Představ si, ne... NÍ nebe (což navíc kopíruje standardní anglickou frázi s vynechaným "that", ale mění smysl věty; přitom by šlo snadno dát: "představ si svět bez nebe" - a měl byste vyřešené oba problémy naráz) nebo: "A žádNÝ peklo", "Představ si to jak liDÍ"... atd.

:-(

1 0
možnosti
ZS

R^Musím svoji muzikální rodinu zapojit! Doufám, že nebudu popotahována za autorská práva, když se text naučím a budu zpívat, Shaano;-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě že ne, bude mi ctí, radostí a národním svátkem. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, vzal jsem to jako výzvu

a pak si s kytarou hrál. :-)

Kdo si hraje nezlobí. ;-D

1 0
možnosti
RE

:-)....zabrnkal jsem to v hospodě a hned je z toho česká verze. Vida!!:-)

1 0
možnosti
FA

Bít vás za to nebudu, tu písničku mám moc rád. Ale...

1. Dost jste toho vynechal

2. Ten překlad (či snad básnická snaha o něj) je na úrovni žáka ZŠ

Je mi líto.

0 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)