Diskuse

První láska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Krásná vzpomínka. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, jsem rád, že se líbila :-)

0 0
možnosti
ZS

R^Karma! Překvapivý konec. Celou dobu jsem měla nutkání mrknout na konec. Ale vydržela jsem!

Není nad to zavzpomínat na léta minulá.;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, jsem rád, že překvapení mělo účinek, a že se líbilo. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) To je miloučké :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád že se líbilo. Díky. :-)

1 0
možnosti
RE

Jo, vytvořit si všude ,,svůj svět". To my Střelci dovedeme:-)))

1 0
možnosti
Foto

Díky Romane, svět patří bláznům (a střelcům) ;-D

0 0
možnosti
Foto

J24a40n 54H54a98v55e49l91k22a

12. 11. 2014 10:08

Ale to je něžné! A hezké.

1 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)