Diskuse

Kurvopění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

D90a24n50a 87T18a16n53k38e69r

13. 12. 2013 14:37

Krásné, připomnělo mi to časy Leninem oblepených autobusů. Jednoho velice mrazivého večera přijela místo autobusu taková oleninovaná maškara  a mně blesklo hlavou krátké "to-je-k-blití". Když se otevřely dveře, zjistila jsem, že si to myslel už někdo přede mnou, celá prostřední část busu byla pozvracená. V klidu jsem nastoupila (byla fakt kosa) a cestující nechápali, proč se tak strašně směju.

1 0
možnosti
PL

P81e52t50r 87L95u66k30e98š

13. 12. 2013 13:23

Šedivé doby doby minulé? Na turnovském kostele byl ten nápis tenkrát trochu jinak. Stálo tam: "Pozor padá omítka, v neděli i cihly.":-)

1 0
možnosti

Pane autore, tak nehoráznou reklamu na totáč bych nikdy se nedvážil udělat. Jako důkaz hrozných poměrů dát pouliční plakát, který ukazuje, že se zde hrál Hamlet, což svědčí nejen o špičkové kulturní nabídce, ale i naprosté umělecké svobodě, ale že, kdo chtěl, práci okamžitě našel, tak z toho nutně každý musí vyvodit,že proti dnešku bylo Husákovo rájem.

0 0
možnosti
Foto

Co má společného Hamlet s naprostou uměleckou svobodou? :-P

2 0
možnosti
FV

To mi připomnělo tuhle říkanku ;-):

.

Na rohu ulice,

placatá čepice.

Kdo to tam pláče, kdo to tam zvrací?

Á, Vladimír Ilijič ze schůze se vrací!

1 0
možnosti
JJ

A mně zase dvojverší:

Sovětský svaze, ty obře,

s tebou je nám dobře!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS