Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95i80ř19í 89B21o17b32e21k

9. 3. 2013 21:14

Souhlasím, přechodníky jsou krásné odvětví našeho jazyka, děkuji za jejich připomenutí. Jen bych dodal, že na některých školách se o nich, naštěstí, stále učí.

0 0
možnosti

tuhle jsem pouzil pr. minuly vidav a nejak se mi to nezdalo

0 0
možnosti

12 před, po už se, prosím, nenamáhám...:-)

A děkuji za osvětu v tomto krásném polozapomenutém odvětví jazyka českého.

Přiznám se, že mi nevadí, že někdo přechodníky neužívá, nejsa schopen jejich tvary rozlišit. Je však mnozí, kteří jich užívají nadmíru, sázejíce jejich tvary zcela bez rozmyslu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ani ten test nedělám, výsledek vím předem.

Připadám si jako oběť humanistické blbosti.

0 0
možnosti

to Tomáš Krejča:

Moje manželka pochází ze sousední západní země. A prosazuje názor, že čeština není jazyk, ale nemoc.:-)

0 0
možnosti

11 bodů! Jen s tou děvečkou mi to nevyšlo.

0 0
možnosti

...babička z lesa ševše.....nesavše rošti vše.....(Vladimír Menšík)...

0 0
možnosti

z lesa šedše, roští nesavše...

0 0
možnosti

Manželka pochází z druhé strany zeměkoule z neanglofonní  země. Po našem příjezdu do Čech začala studovat češtinu na FF UK. Pamatuju se na její zděšení nad českou gramatikou. Právě nad přechodníky prohlásila, že čeština je dostatečným potvrzením existence mimozemšťanů a jejich návštěvy na Zemi :-)

1 0
možnosti

..přitom třeba v ruštině jsou přechodníky používány velmi zhusta....

0 0
možnosti

Malá oprava...na základní škole se přechodníky stále učí.

0 0
možnosti
Foto

Díky za upřesnění. Já základku ukončil v roce 1977, mé dcery jsou přechodníky nedotčeny, a vnoučata v nedohlednu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)