Vlastimil Šantroch

Nábytek Ikea

20. 03. 2018 17:54:55
Čtu teď zajímavou knihu japonského autora Haruki Murakamiho Norské dřevo. Kniha je pojmenována podle skladby The Beatles Norwegian Wood. Tak jsem si tu píseň párkrát pustil a nakonec jsem si ji chtěl zazpívat česky.

Já potkal jsem ji jednou večer někde v baru
Šel jsem k ní domů hrál jsem jí tam na kytaru
Říkala - že všechen nábytek z Ikey má
Koberec k tomu pár skříněk - to se mi snad zdá

Seděli jsme tam spolu - na koberci pěknou chvíli
Klábosili jsme jen o ničem - víno pili
Ten večer vážně měl podle mě dost divnej spád
Tak jsem se sebral a šel jsem sám do vany spát

Když jsem se vzbudil na koberci ležel jen klíč
Ten koberec jsem pak zapálil a šel jsem pryč

video //www.youtube.com/embed/OhwzYONRlQU

Autor: Vlastimil Šantroch | karma: 14.20 | přečteno: 687 ×
Poslední články autora