Vlastimil Šantroch

Jitro (pantum)

2. 08. 2015 14:44:07
Pantum je báseň malajského původu, s libovolným počtem čtyřveršových strof, které jsou vázány opakujícími se verši; druhý a čtvrtý verš jedné strofy je prvním a třetím veršem strofy následující.

Město se dole budí ze sna
Hlavu jsem vylil do záchoda
Rána jsou občas vážně děsná
Dietní chyba či nehoda

Hlavu jsem vylil do záchoda
Poslouchám rockové legendy
Dietní chyba či nehoda
Kašlu na to být cool a trendy

Poslouchám rockové legendy
Vylézá něco na východě
Kašlu na to být cool a trendy
Hlavu jsem nechal na záchodě

Vylézá něco na východě
Náladu dnes mám vážně zlou
Hlavu jsem nechal na záchodě
Vychází slunce - ptáci řvou

Náladu dnes mám vážně zlou
Asi je skoro otřesná
Vychází slunce - ptáci řvou
Město se dole budí ze sna

Autor: Vlastimil Šantroch | karma: 13.01 | přečteno: 221 ×
Poslední články autora