Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Imagine

Kolega bloger (nebudu jmenovat) :) mě při příležitosti výročí zavraždění Johna Lennona vyhecoval k napsání (přebásnění) českého textu písně Imagine. Zazpívejte si se mnou a moc mě nebijte. Snažil jsem se tam dostat Johnova ducha. :)

PŘEDSTAVY

Představ si, není nebe
Představ si miláčku
A žádný peklo
Obloha bez mráčku
Představ si to jak lidi
Žijou v pohodě

(vokál)

Představ si svět bez hranic
Život jenom v míru
Zbytečný zabíjení
Bez rvaček o víru
Představ si to jak lidi
Žijou v pokoji

(vokál)

Rf: Můžeš říct že jsem snílek
Ale já už nejsem sám
Vím že Ty se k nám přidáš
A svět bude jeden chrám

Představ si svět bez zlata
Musíš to přece znát
Hladoví věří sytým
Já chci mít všechny rád
Představ si to jak lidi
Přestanou se rvát

(vokál)

Rf: Můžeš říct že jsem snílek
Ale já už nejsem sám
Vím že Ty se k nám přidáš
A svět bude jeden chrám

Autor: Vlastimil Šantroch | úterý 9.12.2014 8:30 | karma článku: 29,94 | přečteno: 3198x
  • Další články autora

Vlastimil Šantroch

Sonet

Trocha poesie nikoho nezabije. Nechme politiku politikou. Aneb takovej sonet pane, to je vlastně šlágr.

17.3.2023 v 15:37 | Karma: 9,67 | Přečteno: 171x | Diskuse| Poezie a próza

Vlastimil Šantroch

Sbohem a trenýrky

Trocha poezie nikoho nezabije. Když jsem viděl (díky Bohu) poslední televizní vystoupení Miloše Zemana, nedalo mi to. Mistr Nezval jistě promine ;-)

5.3.2023 v 14:12 | Karma: 22,06 | Přečteno: 504x | Diskuse| Poezie a próza

Vlastimil Šantroch

Soudruhu, táhni...

Před pětasedmdesáti lety proběhl bolševický puč zvaný "Vítězný únor". Následovala více než čtyřicetiletá doba temna.

25.2.2023 v 0:29 | Karma: 23,95 | Přečteno: 693x | Diskuse| Poezie a próza

Vlastimil Šantroch

Jé, ty jsi ještě blbější...

Znáte to, jsou takové zapeklité situace, taková drobná nedorozumění, kdy v dobré víře něco plácnete, a pak jste za blbce.

9.10.2022 v 0:24 | Karma: 23,18 | Přečteno: 902x | Diskuse| Ostatní

Vlastimil Šantroch

Shaanoční koleda

Měsíc před Vánoci mi k tříleté vnučce Nellince byl mladší dcerou nadělen vnouček Nicolas. Tak jsem pro oba napsal, složil a nahrál koledu.

24.12.2020 v 15:45 | Karma: 11,64 | Přečteno: 485x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ÓČKO rozšiřuje spolupráci s influencery, odemyká jejich prémiový obsah

24. dubna 2024

ÓČKO prohlubuje spolupráci s předními českými videomakery a podcastery. V novém projektu O UNLOCKED...

Z léčebny za odměnu do fast foodu. Obézních dětí přibývá, i kvůli rodičům

24. dubna 2024

Premium Dětí s obezitou přibývá. „Z naší praxe nic nenasvědčuje tomu, že by se situace měla lepšit, spíše...

  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)