Vlastimil Šantroch VIP

Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)

Vlastimil Šantroch

Spaní s paní spanilou

Vážení přátelé - a jedeme dál, bez politiky - stáváte se svědky exumace - po více než čtvrtstoletí zase dávám do placu jednu z mých písniček:

3.2.2010 v 0:42 | Karma: 11,46 | Přečteno: 1131x | Diskuse| Ostatní

Vlastimil Šantroch

Vandrácká princezna

Nechme politiku politikou, trocha poezie nikoho nezabije. :-) Při listování starým cancákem, jem objevil tuhle básničku, asi jsem to napsal sám, ale přece jen je to více než 25 let, takže kdyby mě někdo chtěl vyvést z omylu, budu jen rád.

2.2.2010 v 18:31 | Karma: 16,06 | Přečteno: 1309x | Diskuse| Poezie a próza

Vlastimil Šantroch

Trampské vzpomínání I

Začalo to podobně jako v písničce Stanislava Wabiho Daňka, uklízel jsem a našel jsem cancák. (Pro ty co nevědí co to takový cancák je, tak je to takový trampský památník, pro ty co chtějí vědět více o trampy používaných slovech nechť si přečtou Trampský slang ve slovanském kontextu) Tak jsem listoval cancákem a zde je první vyprávění.

2.2.2010 v 17:22 | Karma: 16,63 | Přečteno: 1684x | Diskuse| Ostatní

Vlastimil Šantroch

Volby, ovce a já

Nejsem přítelem Topolánkovy vlády ale vím, že ekonomické reformy jsou nutné. Je jinou věcí, že tato vláda díky své slabosti žádné reformy neprovedla a to co nazývá reformami neuměla prodat. Proto ale není nutné vylévat s vaničkou i dítě.

27.10.2008 v 11:59 | Karma: 23,85 | Přečteno: 1642x | Diskuse| Politika