Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U Vašeho textu jsem si uvědomil, jak je čeština ve srovnání s angličtinou nemelodická a jakou to musí dát slovutným básníkům a textařům dřinu, zvolit z toho nabízejícího se mála slova aspoň trochu uchu lahodící.

0 0
možnosti
Foto

To je moc krásný, dědečku. Užívej si vnoučátek, i mně přibývají a to je dobře. AhojR^V:-)

0 0
možnosti

J58a53n 77M39a85r87e46k

24. 12. 2020 23:08

Moc hezká básnička, potěší. Přeju vám (trochu opžděně) požehnané svátky.

Máte krásný klobouk, Stetson hat. Žijete někde v Americe? Já jsem už 52 let v západní Kanadě. Moc zdraví Honza

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Jsem rád, že se vám písnička líbí. Žiju celý život v Čechách. Ale klobouky nosím přes čtyřicet let.

1 0
možnosti
Foto

dobrý, i přesto - že se jedná o mnohokrát zpracované téma - takový svěží sněhový poprašek

2 0
možnosti
Foto

Nádherné! O tyto verše jsou svátky krásnější!

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS