Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zítra si to přečtu ještě jednou. Ale už i teď je to pěkné...

0 0
možnosti
Foto

Ne, nech mne, děsím se, že k víčku tajemství měl bych se okem stát,

kde nejsi sebou už, tam proroci jsou tví - mne nechej vát, jen vát.

Ne, nech mne, děsím se, že k lyře tajemství měl bych se rukou stát,

kde příliš sebou jsi, tam básníci jsou tví - mne nechej vát, jen vát.

Kdo ale v životě hledáš svou dětskou píď a chceš se teprv stát -

mezi dva cedry touhy mé zavěs mne jako síť, bych tě moh kolébat.

1 0
možnosti
Foto

R^!

Ač velmi tence, neuškodí. I lehký přídech. Dekadence?;-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS