Diskuse

Vincent

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moc se mi to líbí, Tobě to normálně pálí, chlape!! ;-)R^

0 0
možnosti

Moc pěkné. Při čtení veršů vidím před očima jak obraz, tak jeho autoportrét......

R^

0 0
možnosti
Foto

Také ho mám ráda, Vincenta.R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné. Dekuji za zprijemneni čekání u lékaře. :)

1 0
možnosti
Foto

Je to pěkné, přestože:

Když za oknem je bílá tma a jinak nic,

ni Vincent mou duši nepohladí,

smutno je u srdce a pryč je mládí,

mne zbývá v tu chvíli jen polovic.

2 0
možnosti
Foto

Pěkně je to vázané. R^ Líbí.

(I když už jsem to četl kolem poledního na FB.)

0 0
možnosti
Foto

Chlape - VincenT "fan Choch " je můj oblíbenec - takže palec a karma, ale nejen proto. Pěkný. A ta jeho židle ... škoda, že géniové musí končit často až tragicky - vysazuju si okolo plotu každý rok "slunečnice" - snad jako vzpomínku, jako poctu - a lidi choděj a fotěj si to - věší to na zeď. ;-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)