Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kostitřas, Velká huba, Kačer Donald, Miriska Iriska, nyní Kráska ;-) Jako, docela slušný vývoj...přijde čas a budu klasická Stará paprika, si tu Krásku musím užít, dokud o mě mají zvířata zájem!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

K přezdívkám: S námi do hospody chodil "Špalek". Skutečně vypadal jako špalek, takový pomenší, obtloustlý a jakoby useknutý. Všichni jsme se shodli v tom, že jeho přezdívka je nejtrefnější ze všech. Teprve po čase se ukázalo, že je to jeho pravé příjmení...

3 0
možnosti
JR

J44a12n 93R30i46c51h52t47e78r

13. 1. 2015 14:23

Ještě na škole jsem míval dlouhý tmavý vlas, v culíku, tzv. bíbra a byl jsem fešný hoch, takže mi začali říkat Kristusek.

Dnes mám již vlas krátký, skráně prokvetlé stříbrem, zarostlý jsem jen když se nechci holit, ale přezdívka zůstala. Aspoň mám památku na to, jaký jsem býval lumen:-)

Tak jsem se teda taky přiznal...;-)

2 0
možnosti
Foto

Chceš mi jako říct, že jsem pamětník? Asi už to tak bude, co nadělám.

Já byla dycinky Hašlerka ;-)

1 0
možnosti
KT

Pěkné povídání:-).

2 0
možnosti
Foto

Takže Shaano, konečně jsem moudřejší, taky mně Vaše přezdívka vrtala v hlavě;-D...díky za vysvětleníR^

1 0
možnosti
Foto

Doplnění. Spolužačka z Křemencárny mi na Facebooku k té přezdívce Doktor napsala:

"Já bych viděla vznik přezdívky někde u těch tvých výpočtů Pí na 200 desetinných míst - na logáru;-D"

0 0
možnosti
ZS

R^

Shaano, vzpomněla jsem si na opičku Judy. Ta znělka, vzpomínáš? Daktarííííí!

No jo no, koukali jsme na to ve stejné době a kanál byl tehdy jen jeden.;-)

3 0
možnosti
AJŘ

No vidíte, pořád lepší než já "Pajda", protože chodím jako kačena, či jiná drůbež;-D.

2 0
možnosti
Foto

Nezralé maliny jsou skvělý film, byť jsem jej viděl ještě ve svých dospívajících dětech.

A přezdívek jsem měl vždy několik, pokaždé se divím, odkud se nějaká vynoří. Pod jednou, která funguje v určitém okruhu přátel z VŠ, jsem dokonce uveden i na přebalu CD skupiny, kterou jsme za studentských let všichni obdivovali.

Pak docházelo k legračním situacím, když se se mnou sešli lidé z více okruhů známých a každý mě znal pod jinou přezdívkou. Ale o tom zase až někdy jindy.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS