Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Mám zřejmě zvláštní zkušenost, pracoval jsem jak ve smíšených, tak i jen v chlapských nebo v ženských kolektivech...a všude to bylo podobné. Chlapi dokážou být také pěkné drbny a intrikánky.:-)Teď jsem opět ve smíšeném a rozhodně, jak to tak sleduji, si nedělám iluze;-D

0 0
možnosti
Foto

Vždycky se mi dobře pracovalo s muži. Všechno se řešilo na rovinu a byla sranda. S ženskýma je občas sranda a nic se neřeší na rovinu o pomlouvání ani nemluvím, protože to nechápu:-)

1 0
možnosti
Foto

Plně potvrzuji. Řídil jsem ženský kolektiv 12 žen. Naučil jsem se celé řadě slov, která jsem jako junák neznal. Přesně stejná zkušenost. A období, kdy jsem makal krumpáčem a lopatou s 10 chlapy. Maximálně došlo na pár facek, ale druhý den se zas makalo. A koedukovaná dílna byla bez problémů.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem zažil situaci, kdy mi šéfovala mladá žena. Chtěla mě "klofnout", já na to "nereflektóroval" a letěl jsem. ;-D

0 0
možnosti
ML

M91a16r60t24i54n 34L42a22c37o

18. 11. 2014 10:44

Nejhorší ze všeho je situace, kdy šéfuje žena.

Presne tak. Robil som pred rokmi v elektropredajni a nová vedúca, povýšená z predavačky, dokázala za rok rozbiť (mužský) kolektív tak, že z 5-členného kolektívu ostal jeden. Vedúca išla na materskú a majiteľ si môhol búchať hlavu o stenu. Tržby išli dole, noví predavači sa museli zaškoliť...

Je to tak aj vo vzťahu, keď vám začne žena šéfovať, ste strateníRv

1 0
možnosti
JC

Dokud jsou ženy v kolektivu v menšině a v podřízených funkcích, funguje to slušně.

Nejhorší ze všeho je situace, kdy šéfuje žena.

Patrně existují i výjimky, avšak nesetkal jsem se s nimi.

0 0
možnosti
ZS

Jako mladá holka po škole jsem přišla do ženského kolektivu a byl to šok. Ženský se do očí chválily a za zády pomlouvaly, seč mohly.:-/

Teď jsem v kolektivu, který tvořím jen já a jsem spokojená.:-)

2 0
možnosti
Foto

To mi na tom čistě ženském kolektivu právě taky vadilo. Jinak vším čím jsem byl, tím jsem byl rád. Díky za reakci. R^

1 0
možnosti
RE

No konečně zajímavé téma!:-). U chlapů mě štvalo, že se baví jen o fotbale a chlastu, u ženských jsem získával plusové body za kecy o astrologii, zeměpise atd....přitom mě ale niterně furt drásalo, že si neumím povídat s těmi chlapy.... Až mě naučili chlastat, tak se vše srovnalo.:-). Dneska už jsem na ,,Zemi.":-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)