Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mevak

21. 8. 2012 20:59
Díky Shaanovi za vzpomínku.....

.....a za skvělé dokumenty. Lze si jen přát, aby tento bloger i dále publikoval. Vzpomínáčků se asi už nedočkáme, ale Shaana určitě nalezne nějaký svůj další osobitý blogerský formát.   R^

1 0
možnosti
ČJSN

čí jsou sudety? Naše!

21. 8. 2012 13:52
Mám pamatováka

Dodnes si pamatuju (asi díky tomu,že mi to opakovali rodiče a prarodiče) jak jsem to obrečel.Ne kvůli rusákům(to jsem nechápal) ale kvůli tomu ,že jsem nemohl jít dědovi pro noviny a sobě pro mateřídoušku ze který mi babí četla.

0 0
možnosti
AS

viveka

21. 8. 2012 13:25
U nás bylo prosluněné tiché ráno

Babička vešla do dětského pokoje, kde jsem vyspávala s mladším bráchou, začala porovnávat věci a s klidem člověka co už prožil dvě války k tomu dodala: "děcka, vstávejte, je okupace". Pak jsme nešli do školy protože v ústí našeho údolí se usídlily tanky.

2 0
možnosti
N

nowicjan

21. 8. 2012 13:29
Re: U nás bylo prosluněné tiché ráno

Ani v roce 1968 se v srpnu do školy nechodilo.I onehda ještě byly prázdniny....

2 0
možnosti
JL

uumaa

21. 8. 2012 13:13
Karma

R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)