Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lludvik

23. 8. 2012 23:36
obsah knihy

Zapomněl jste v Mobipocket Creatoru vytvořit obsah knihy

Ve wordu označte nadpisy stylem Nadpis1 a v Table of Contens napište do title: Obsah a do First Level: h1

A metadata nemusíte upravovat, pokud ve wordu máte ve vlastnostech dokumentu vyplněno: autor a název.

0 0
možnosti

DECHAMOMILIZÁTOR

16. 8. 2012 11:37
pište do .txt

jinak díkyR^

0 0
možnosti

PeTaX

16. 8. 2012 12:49
Re: pište do .txt

Nojo. Jenže většinou potřebujeme nějak formátovat..., tvořit nadpisy, kapitoly, odkazy, seznamy atd.

0 0
možnosti

PeTaX

16. 8. 2012 10:22
Díky, Shaano.

Zrovna se mi to velmi hodí.

PS: (poněkud OT) zrovna včera mi MS-Word "sežral" dvacetidenní práci. "Aplikace Word neodpovídá", "Obnova dat se nezdařila", "Uložený soubor nelze otevřít", "Import textového obsahu z dokumentu nelze provést".

VAROVÁNÍ VŠEM: Program Word není schopen pracovat s dokumenty rozsáhlejšími, než cca 150 stránek, pak soustavně kolabuje, a nad 200 stránek Vám prostě data nenávratně zničí!!! (Nestalo se mi to prvně.)

NEPOUŽÍVEJTE TEN ZMETEK! Tak maximálně na dopis babičce, rozhodně ne na nějakou vážnou práci!

Na okraj: V OpenOffice Writeru (xxx.odt) mám rozpracovanou publikaci zatím o 800 stranách a hladce pracuje - pravda, automatické zálohování a ukládání už trvá dlouho.

0 0
možnosti

shaana

16. 8. 2012 10:32
Re: Díky, Shaano.

Před deseti lety jsem psal ve Wordu knihu, mající přes 320 stran a bez problémů.

0 0
možnosti

dolch

15. 8. 2012 23:09
PRC

tomu říkám formát ;-DR^ Ale ne, jinak dobrý článek. Jen by mě ještě zajímalo, jak se vyhnout tomu Wordu. Nejde to třeba nějak převést rovnou z pdf?

0 0
možnosti

shaana

15. 8. 2012 23:31
Re: PRC

Z pdf to samozřejmě také jde, jak je vidět na druhém obrázku.

V Mobipocket Creatoru naimportujeme pdf a pokračujeme stejně jako je uvedeno v návodu.

Pak se ale ještě výsledná kniha musí doupravit - učesat v programu Sigil.

O tom asi bude nějaký další článek.

0 0
možnosti

Maura Irena

15. 8. 2012 23:01
hurááá

to jsem ráda, že jste to napsalVR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)