Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fáfa

12. 4. 2010 1:29
"statečný"

hele, tvůj idol mě označil za stupidního (protože nevolím čssd) tak to beru, jsem tedy, alespoň u tvýho boha, asi i u tebe, stupidní. Ale ty seš úplnej blbec, člověče, ale co horšího - křivák. Prolhanej křivák :-)

0 0
možnosti
S

statečný

12. 4. 2010 7:34
Re: "statečný"

mladej a blbej to je můj názor na tebe,takový všeználky mam strášně rád!!

0 0
možnosti
S

statečný

12. 4. 2010 1:12
Autor se přiznává

že se dostal jeho děda do baráku po němcích a pak se hrozně diví že byl rozkulačen...stejné metody!!

0 0
možnosti
FP

František Pohřebný

12. 4. 2010 1:16
Re: Autor se přiznává

Ten barák si přivlastnila tvoje strana. Jako tisíce dalších.

Tehdy si tito lidé tvého ražení říkali Rudé gardy. Slušní lidé jim však říkali Rabovací gardy...

0 0
možnosti
FP

František Pohřebný

12. 4. 2010 1:11
statečný, to co tu píšeš, tomu Židé říkají "chucpe".

Víš, co to je?

Neuvěřitelná drzost.

Jako její příklad chucpe se uvádí, jak člověk tvého ražení zabil matku a otce a pak se před soudem domáhal slitování tvrzením, že je sirotek...

0 0
možnosti
S

statečný

12. 4. 2010 0:54
No

Já jsem možná ten co jste mu sebrali barák po němcích,otec skončil také na uranu,také relativně zemřel brzo na rakovinu plic z ozáření!!já jako příslušník německé menšiny jsem měl také zapovězené vzdělání...tak si nestěžuj dopadl jsi ještě dobře!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 909
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1694x
Trochu muzikant, trochu komediant, trochu programátor, trochu grafoman, trochu magor... :-)