Vlastimil Šantroch

Sokrates

21. 09. 2016 17:02:42
Už dlouho jsem nedal nic na blog. Jsem zhnusen politikou a vím, že trocha poesie nikoho nezabije. A propos brzy zase vypukne Veršotepárna. :-)

Jen žvaníte mi do výchovy
Zapalujete pochodně
Žonglujete tu mými slovy
Hloupě a taky nevhodně
Dnes tedy soud váš rozhodne
O právu nebo o neprávu
Za to že žil jsem svobodně
Vypiju číši bolehlavu!

Nač z mladých dělat velkochovy
Já protestuju rozhodně
Jenom se smějte staříkovi
Jde o život - jde o hodně
Co dobré je a co už ne
O tom dnes podáte tu zprávu
Za to že žil jsem svobodně
Vypiju číši bolehlavu!

Mraky se valí nad hřbitovy
Nežil jsem život neškodně
Zde končí cesty poutníkovy
Odejdu bohy odškodněn
Ať tedy hlas váš rozhodne
Na to teď sázím svoji hlavu
Za to že žil jsem svobodně
Vypiju číši bolehlavu!

Jen vyřiďte to Platónovi
Než připluje loď do přístavu
Než večer obzor zoranžoví
Vypiju číši bolehlavu!

Autor: Vlastimil Šantroch | karma: 19.77 | přečteno: 397 ×
Poslední články autora