Kapky mi padaj' na hlavu

Kamarádka začala psát český text na oblíbenou píseň. Nápad se mi líbil, dali jsme hlavy dohromady a dotáhli jsme to do konce. Posuďte sami jak se nám to povedlo.

Pojďte, zazpívejte si v dešti s námi.

Kapky mi padaj' na hlavu

Dana a Shaana

Kapky mi padaj' na hlavu
A já klidně dál jdu bez deštníku
v louži si klidně zaplavu
A plavím se po mořích co jsou na chodníku


Kapky mi stále padaj' do očí
a já přesto nikam neutíkám
ještě si trochu poskočím
a vážně se těším z toho jak voda stříká

Vždyť to mám rád. Mám rád
když svět se v dešti koupá
Všechna hloupá
špína je pryč
a já ve štěstí
pořád doufám

Když déšť mi padá na vlasy
Když teď právě bouře zlá
si přiletí až k nám
Čert vem trapasy
Jen ať do bot teče mi
já si to užívám

Vždyť to mám rád
Já mám to vážně rád

(Mezihra)

Všechna hloupá
špína je pryč
a já ve štěstí
pořád doufám

Když déšť mi padá na vlasy
Když teď právě bouře zlá
si přiletí až k nám
Čert vem trapasy
Jen ať do bot teče mi
já si to užívám

Vždyť to mám rád
Já mám to vážně rád

Autor: Vlastimil Šantroch | sobota 14.2.2015 13:45 | karma článku: 14,39 | přečteno: 401x
  • Další články autora

Vlastimil Šantroch

Sonet

17.3.2023 v 15:37 | Karma: 9,67

Vlastimil Šantroch

Sbohem a trenýrky

5.3.2023 v 14:12 | Karma: 22,06

Vlastimil Šantroch

Soudruhu, táhni...

25.2.2023 v 0:29 | Karma: 23,95

Vlastimil Šantroch

Shaanoční koleda

24.12.2020 v 15:45 | Karma: 11,64