Vlastimil Šantroch

S písní do nového roku

31. 12. 2014 12:00:00
Byl to zvláštní rok ten se čtrnáctkou na konci. Celý rok jsem psal blogy, básně, písničky, zpíval, recitoval, blbnul, hrál divadlo i divadýlko. Byl to rok jako na houpačce. Od Mariánského příkopu do stratosféry, nahoru dolů nahoru dolů... Snad ta patnáctka bude lepší. Přeji Vám všem štastný rok 2015.

PF 2015

 

Měsíc si látá stříbrnou nití

rozervaný cáry oblohy

A hvězdy k tomu jen matně svítí

Nevidím si ani pod nohy

Motaje se městem došlo pití

Sám bez talentu a bez vlohy

 

Proč chci pro všechno hledat důvody

Jezdí už jen noční tramvaje

Bude ráno zavřely hospody

Motám se tu světu spílaje

Život je vlastně věcí náhody

A čekám až píseň uzraje

 

Řeknu si to vážně na rovinu

Proč všude hledám jen samý zmar

Zdá se mi že mám jen kocovinu

A támhle svítí poslední bar

Co noha nohu mine se šinu

Probouzím se já jsem superstar

 

Měsíc si látá stříbrnou nití

rozervaný cáry oblohy

A hvězdy k tomu jen matně svítí

Nevidím si ani pod nohy

Motaje se městem došlo pití

Nejsem bez talentu bez vlohy

 

Autor: Vlastimil Šantroch | karma: 11.94 | přečteno: 325 ×
Poslední články autora